Аудіолекції для продуктивного засвоєння лекцій з історії

Аудіолекції для продуктивного засвоєння лекцій з історії

Поиск  Пользователи  Правила 
 
Страницы: 1
Ответить
RSS
Аудіолекції для продуктивного засвоєння лекцій з історії
 
Історія як наука цікавить багато сьогодні. Фрази на кшталт [URL=https://histua.com/istoriya-ukraini/knyaya-doba/kiivska-rus]виникнення київської Русі[/URL] регулярно входять в перелік того, що шукають користувачі в інтернеті. Але як вивчати цей предмет в форматі онлайн?

Припустимо, ви вивчаєте тему [URL=https://histua.com/istoriya-ukraini/knyaya-doba/ruska-pravda]хто написав Руську Правду[/URL]. Дізнайтеся хоча б щось про подію, що вивчаєте, вивчіть декілька дат, знайдіть на карті згадуваний об'єкт, "заякоріть" якусь подію, особу. Хай щось або хтось привабить вашу увагу, викличе здивування, змусить дізнатись більше. І тоді навчальний процес буде успішним.

Одна з широко відомих проблем, з якою ви, можливо, зіткнетеся, - розуміння тих фактів, які ми одержуємо в процесі читання, прослуховуючи розповідь чи лекцію, переглядаючи відеоматеріал. Часом щось заважає нам сприймати інформацію. Найпоширеніші причини - дефіцит зосередженості в процесі навчання при виконанні конкретного завдання. Ми слухаємо, дивимося, читаємо, але думки наші далекі від того, що ми робимо. Друга причина нерозуміння тексту - відсутність розуміння тлумачення певних слів, словосполучень, виразів. Що треба зробити, якщо виникає складність з термінами? Потрібно звернутися до енциклопедій, довідників, словників. Тим паче, що це в наш час не проблема. Але що робити в тій ситуації, коли окремі слова зрозумілі, а значення контента - ні? В цьому випадку спосіб розв'язання проблеми полягатиме в підборі додаткового джерела відомостей з цього питання, можливо в іншій формі, приміром, замість підручника спробуйте використати аудіолекції або відеоуроки. І, ймовірно, все стане на свої місця.

Взагалі же секрет роботи з текстом неважкий. Враховуйте, чим більше книжок ми читаємо, для прикладу, про [URL=https://histua.com/istoriya-ukraini/knyaya-doba/feodalna-rozdroblensit-kivskoi-rusi]Київська Русь в період феодальної роздробленості[/URL], чим досконаліше у вас розвинуті навички читання, тим кращий результат в навчальному процесі. У випадку, коли ми краще опановуємо інформацію на слух, і нам потрібно почути цікавий, тямущий виклад теми або конкретного питання, що нам зможе завадити погугліти і розшукати класного викладача по цьому питанню? Все вищенаведене стосується відеолекцій. До речі, результат засвоєння питання, що вивчається, вагомо зростає, якщо ми поєднуємо відеоуроки, лекції, підручники. Чудовий результат в розумінні теми, що ви вивчаєте, курсу, теми, при підготовці до оцінювання дає ведення конспекту. Між тим звичайне списуванння малоефективне - найчастіше це марні витрати часу і сил. Значно помітніший ефект буде від роботи по створенню карток, схем, планів. Таким способом ми полегшуємо опанування матеріалу, що вивчається, і, водночас, починаємо його запам'ятовування.
Страницы: 1
Ответить
Читают тему (гостей: 1)
Форма ответов
Текст сообщения*
Отправить Отменить